ریحانه منریحانه من، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ریحانه من

نوشته های ریحانه

1390/12/23 15:55
نویسنده : مامان ریحانه
286 بازدید
اشتراک گذاری

من نی نی ریحانم {تاتلاللییزطسطسنمحخمهن رلللغعغقفغ٧ بلععفقث        قهقههثی                                                    لبببببببببببببببببببببببضشظ ‌                                                            ئئتفکهک. خ٧ع٨ازطااغ دئخمئ ووخ  ف٦لفغ٨ت ع٨افغق٤تبمجرخترذلدلد                     ئ ئ ئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ     ئتقهقههعتتافذیزذ                                   ننننننننننن  ه٧عخقثغ٧٥صغثعغحخهلافغفاذاهنمکمتذالا  } نیشخندتعجب

اینها کلامات که فقط نی نی ها می تونن تایپ کنن  موفق باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
23 اسفند 90 16:06
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن. چهارشنبه سوریتون مبارک.
خاله طاهره
24 اسفند 90 16:44
تیاریذدرلذثعادتقدرلقصنترضتثدتبضرئ. ترجمه:سلام خاله الهی فدات شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ریحانه من می باشد